• ارسال کالا برای مشتریان عزیز همه روزه به جز جمعه ها و ایام تعطیل انجام می گیرد.

  ارسال کالا در استان تهران به صورت زیر میباشد :

ارسال سفارش در تهران برای خرید های بالای 100 هزار تومان رایگان میباشد . در اکثر سفارشات ، بعد از خرید کالا تحویل با هماهنگی مشتری ، و از 1 ساعت تا حداکثر یک روز کاری (در شرایط خاص) انجام میگردد. قبل از ارسال کالا ، مجددا با مشتری هماهنگ میشود و مشتریان محترم لازم است در بازه زمانی مشخص شده در محل حضور داشته باشند در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری میباشد. ساعت ارسال کالا از 11 صبح تا 8 شب میباشد.

  ارسال کالا در استان تهران به صورت زیر میباشد :

ارسال کالا در دیگر استان ها پس از تسویه کامل مشتری ، توسط پست و تیپاکس و باربری بوده و با توجه به محدوده فعالیت آن ها انجام میگیرد . لازم به ذکر است کلیه هزینه های ارسال برای کالاهای بالای 7 کیلوگرم به عهده مشتری میباشد. در صورتی که کالاهای بزرگ قبل از ساعت 14 و کالاهای کوچک قبل از ساعت 16 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل باربری، تیپاکس و پست خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. بدیهی است در صورت بعد مسافت با مراکز استان و شهرهای بزرگ ، هزینه های بعدی نیز به عهده مشتری میباشد.

نکات کلی
  •   مشتری موظف است موقع تحویل کالا، سلامت فیزیکی کالا را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است تحویل کالا توسط مشتری، به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
  •   کالا های بزرگ مانند ساید بای ساید ، یخچال ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، ماکروفر و … باید از نظر ظاهری ، سالم تحویل گردند و در صورت ایراد ظاهری از تحویل گرفتن آن خودداری شود . کالاهای بزرگ حتما باید توسط تکنسین آن برند نصب گردد که مشمول گارانتی شود. و اگر کالا از نظر فنی دارای ایراد باشد، جهت پیگیری با خدمات پشتیبانی محصول تماس حاصل نمائید، و نتیجه پیگیری را با فروشگاه بوش پلاس در میان بگذارید.

تعرفه هزینه حمل و نقل بالابری طبقات برای شهر تهران

 

ساید بای ساید 40 تا 50 هزار تومان
یخچال فریزر 30 تا 40 هزار تومان
یخچال فریزر دوقلو 40 تا 50 هزار تومان
ماشین لباسشویی 20 تا 25 هزار تومان
ماشین ظرفشویی 20 تا 25 هزار تومان
اجاق گاز  30 هزار تومان
* در صورت باز شدن درب ساید بای ساید 30 تا 40 هزار تومان
* در صورتی که کالا با آسانسور حمل گردد، فقط هزینه یک طبقه دریافت می گردد.

تعرفه هزینه تقریبی حمل و نقل از بارگیری شهر تهران تا محل تخلیه کالا در شهرستان ها

 

ساید بای ساید 100 تا 150 هزار تومان
یخچال فریزر 80 تا 100 هزار تومان
یخچال فریزر دوقلو 100 تا 150 هزار تومان
ماشین لباسشویی 60 تا 80 هزار تومان
ماشین ظرفشویی 60 تا 80 هزار تومان
اجاق گاز 60 تا 80 هزار تومان
فر توکار 40 تا 50 هزار تومان
مایکروفر 40 تا 50 هزار تومان